Ilk bebegimi 23 haftalik kaybettim trisomy 18 di ikinci bebegimi 8. Haftada kaybettim kalbi durdu kurtaj ile alindi genetige gonderdik sonucu bekliyoruz. Bir sene icinde iki bebek kaybindan sonra Umudumu kaybetmek uzereyim hem ruhen hem fiziken cokmus durumdayim. Anne olma istegi ve yasadigim hayal kirikliklari ile bocalayip duruyorum bi yandan bu sevdadan vazgecmek bikac yil ertelemek istiyorum sonra yarim kalan hayallerim ve anne olma istedigim agir basmaya basliyo cikmazin icindeyim ne yapacagimi bilmiyorum. Daha once tekrarlayan kayiplar yasayip sonra saglikli bebeklerini kucaklarina alanlar nasil yollar izlediler ozellikle genetik sorunlar yasayanlar deneyimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim