Ben geceleri pasiflora alıyorum 22 haftaligim şuan doktorum sorun olmaz dedi. 16da sizin gibi panik atagim başladı ve çok zor. 🥲 Kanamanizi dert etmeyin desem de sizi çok iyi anlıyorum. Benim de vardı o haftalarda 12ye kadar ilaç aldım. İçiniz rahat olsun cokcnormal o zamanlar