Smyyecrkl Merhaba kızlar yarın 40. Hafta oluyorum 2 gündür çok ağrım var, yarım saate bir ağrı girip çıkıyor var mı benim gibi günü dolup bekleyen
Kubrakok Smyyecrkl beeeennnnn :( yarın 40 oluyor 3 cm açıklık var nişanım da geldi ama sancı yok bir an önce de doğsun istiyorum sabırsızlanıyorum son günlerde, sizin yine sancılarınız varmış düzenliyse bu gece kavuşursunuz inşallah 🙏🏻
askileannesi3 Smyyecrkl ayy bende yarın 40 oluyorum hatta 1 saat sonra oluyoruz😄 ama çok stresliyim korkuyorum gelmedi diye
Smyyecrkl Kubrakok nişan nasıl birşeydi bugün benden sümüğümsü bir şey geldi fakat rengi pembe değildi koyu sarı kahverengi gibiydi tam anlam veremedim
Rayiha17 39+2 🤰 nişanım geldi. İnceden sancı sızıları var ama şiddetli değil. Şiddetlenmesni yada suyumun gelmesni beklyorum. Geçen hafta 2 cm açılmam vardı. Arttı mı bilmyorum. Çarşamba kontrolüm var
Smyyecrkl Rayiha17 benim hiç açılmam yoktu dün yumuşama bile yok dedi ama çok ağrım var neyin ağrısı bu anlamadım inanılmaz vurup geçiyor sancı nasıl vuruyor size
Rayiha17 Smyyecrkl dediğim gibi inceden bi sızı gibi sancım var. Eşinle birlikte olmaya çalş canm. Squat yap. Ördek yürüyüşü yap. Sıcak duşa gir. Eşin beline masaj yapsn. Suni sancıyla açılmanı sağlarlar normal istiyosan. Suni sancıyı da yatarak otururak bekleme. Sürekli hareket etki hızlansın.
Smyyecrkl Rayiha17 ilk doğumum bu inanılmaz ağrı geliyor dayanamıyorum bu böyleyse doğumda ne yapacağım
Rayiha17 Smyyecrkl derin nefes al canım. Dayanılmycak gibiyse sancıların gerçek sancı. Aralıklarını kontrol et. Kaç dakikada bir diye.
Smyyecrkl Rayiha17 biraz önce kanlı akıntı geldi nstye bağlandım ama sancım görünmüyor ama ben yerimde duramıyorum
Rayiha17 Smyyecrkl sancın çıkmıyo mu. Allah allaaahh. Acaba gazın mı var? Bağırsaklarına bi bakılsın. Ne durumdasn şuan