Merhaba merakettiğim bir şeyler var emzirme konusunda bebek geceleri uyanmasa da 2 3 saatte bir uyandırıp emzirin diyorlar fakat benim bebiş ne yapsamda uyanmıyor her yolu deniyorum acıkınca kendiliginden uyanmaz mı uyanmadıgı icin meme almıyor biberonuda zorla sokuyorum ağzına kaç cc içmesi gerek bilemiyorum herkes farklı seyler soyluyor lütfen yardımcı olur musunuz henüz 11 günlük