Yzgl amin bilirim ama ben 7-8-9-10 da ölü gibiydim sürekli yigildim, serumlarla idare ettik birde çalışıyorum hasta başında azmi fenalastim , ama gitsin gelmesin ogunler ruh gibiydim göz altlarim mosmor ağzıma lokma girmiyordu , Allahım zor gebelik geçiren herkese yardım etsin