amayinedeiyiilerledim haticeinci doramicyn değil ama rovagyl kullanıyorum. 2 aydır. O da spiramisin olarak geçiyor. Ne için yazdı doktorunuz.?
haticeinci myangelson evet o yazdı antibiyotik ama hamileler kullanabilir dedi acaba zararı olur mu ki
amayinedeiyiilerledim haticeinci toksoplazma mı.? Ben o yüzden kullanıyorum. Sizinde kullanmanızı tavsiye ederim.