Naviber Merhaba arkadaşlar , yumurtlama her zaman 14. Günde mi olur? Sizlerin gecikir mi ? Geçen ay 11. günde yumurtlama gördüm , bu ay 15. gün oldu hala yumurtalama olmadı.
myangelson Naviber olmaz aydan aya değişebilir 😊 bazı aylar aynı zamaninda olur bazı zaman geç olur geç döllenmenin de sebebi bu. Yumurtlamanın üzerinden 14 gün geçince adet olunur ama sen tam adet gününde yumurtladin diyelim adetini 14 gün ileri atar sende neden geciktim diye düşünür durursun 😅😅 benim geçen aylar adetime 1 hafta kala yumurtlama oldu mesela
Naviber myangelson geçen ay yumurtlama 11.günde oldu. Ama adet tam 14 gün sonra olmadı 3 gün daha geç oldu.
Naviber Adenala daha öncede çok yumurtlama takibi yaptım ama genelde 14 ve öncesi oluyordu. Yumurtlama olgunlaşmadığı için mi olmuyor acaba
myangelson Naviber 14-17 arası olur genelde. Çatlatma iğnesi yapıldığı zaman da mesela 14-17 gün arasında adet gelmesi lazım gelmezse muayeneye gel diyor doktorlar genelde