hasret1922 yok erken değil farkındaysa başlayabilirsiniz ama birden mükemmel bırakması beklenemez ben birden hiç altına yapmayan çocuk görmedim bıraktığı ilk yıl ara ara kaçırması bile normal ki ilk başladığında kaçırması daha da normal sizin sık sık sormanız lazım takip etmeniz lazım onun kaslari daha güzel gelişmedi yeni yeni çalıştırıyor ve tam bilinçli de değil.
Ben oğlumu daha biraktirmadim 17 aylık şu an ama altına mı yaptın dediğim de bir kaç haftadır bezine dokunuyordu bende dışkısi için wc ye götürüyorum artık onu anlamak altına yapmasını önlemek kolay bundan sonraki aşama gündüz çişler gündüzleri bezsiz ve gündüz çişi başarınca gece bezsize geçmeyi düşünüyorum inşaAllah
Benim iki küçük kardeşim ben buyukken oldular onlardan biliyorum aşamaları vede annemde anlatıyor bu şekilde yaptığını
Bezi kaldırdığında saat başı çişin varmi diye sorarmis sabah kalkınca yemeklerden sonra ve akşam yatınca sormadan gotururmus yapmasalar bile.
Ama kolay değildi Tabiki ne halleri vardı o yüzden ben şimdiden çok işimin olduğunu ortalığın batacağına dair psikolojik hazırım.
Küçük kız kardeşim temizlik bezi alıp yere serip üstüne oturup yapardı bazen 😅 erkek kardeşim büyüğünü koltukların arkasına girer yapardı, bir cok defa ortağa yaptılar annem yinede pes etmedi 5 çocuğuz hepimiz bir buçuk yaşındayken tamamen bırakmışız.