Kızlar ya 33+2 yim. Sürekli bı kaygı var içimde bebek iyi mi acaba diye? Çok hateketli bı bebiş degil zaten ama bı anormallik olursa nasıl farkedecegim ? Yani azalma var mı yok mu? Yada başka bir belirti daha olur mu bı sıkıntı varsa nasıl anlarım? Valla aklım hep orda nedense. Hareketlerini sayamiyorum çünkü çalışıyorum işteyken zaten pek hakaretli değil etse de anlamıyorum. 10 kere hareket etmesi gerek bu farklı zamanlarda mi acaba yoksa hissedilen 10 hareket mi bazen pes peşe oluyor ya. Ay kafam allak bullak nolur beni beni ferahlatin bı aydinlatin