keremtahamom_ Kulaktan ateş ölçerde hangisini tavsiye edersiniz, Omron mu braun mu? Kullanıp memnun kaldığınız var mı
La_Liberte keremtahamom_ biz braun kullanıyoruz memnunuz. Etrafımda omron kullanan olmadı hiç yorum yapamayacam o yüzden ☺️
Baharoloji keremtahamom_ braun 6520 bendeki ilk 1. Ayında bir sorun oldu değiştirdiler hatalı dediler o günden beri bir şey olmadı 5. Yılın içerisindeyiz omron da iyi markalardan yorumlara bakın oda olabilir