ngksu ya bende bu durumdayım normalde hiç yemem aylarca aklıma cips gelmez şimdi nerede paketli gıda var canım istiyor eşim yeme diyor 🥹 ondan habersiz internetten bir kilo cips aldım duysa alma derdi eve gelince kızdı 😂😂 ama ben yedim çünkü bugüne kadar hiç böyle istediğimi o an yemeliyim olmamıştı oğlumda da böyle aklıma geleni o an yedim korktuğum tek şey kilo almak gebelik şekeri çıkması onun haricinde normalde zaten yemediğim için bu süreçte çokta zararlı olacağını düşünmüyorum ha ben kola falan içmem ondan hep tiksinirim zaten sebze et tavuk dengesinede dikkat ederim ne yapalım yani buda bizim motivasyon yöntemimiz 😋😋 afiyet olsun hepimize