bbaby44 ben lohusa almadım. İki tane önden düğmeli pijama takımı koydum. Bir tane yine emzirme destekli gecelik koydum. Bir tane de sabahlıklı fotoğraf çekimi için takım koydum. O da geçen sene çeyize alıp da hiç giymediğim bir takımdı şık bir takım gerek duymadım o yüzden almaya 😂😂