hicimm bence manual de olsa al çünkü süt düğümlenmesi dedikleri mastit sanırım o büyük ihtimal başlarda oluyor sağınca rahatlıyorsun sütün azaldığında kısa mesafeli bi yerlere gittiğinde çok lazım oluyor çünkü illa ki bebişleri birakıp bi yerlere gitme zorunluluğumuz olabilir