Bebek çok çok aşağıda demişti doktorum rahim uzunluğum 30mm ama suan muhtemelen düşmüştür diye düşünüyorum 10 dkdan fazla ayakta duramıyorum sürekli çişim var hissi ve sanki bebek çıkacak hissi cok kötü bi durum yaşayan varmı😭 daha zaman çok var nasıl geçecek 😭