yilanbasmedusa Aşılama yapalı 5 gün oldu, profesyonel kullanmıyorum. 2 senelik sürücüyüm. Hafif kasmalar olabiliyor, dikkatle kullansam mı riske girer miyim?
tgbmerve yilanbasmedusa ben transferden sonra mecburen kullandım kimse yoktu hastaneden eve getirecek beni ama pişmanım tutmadı , alakası yok deniliyor günlük hayata dönün normal rutininizi koruyun felan ama ya zaten olmuyor işte tedbirli olunmazsada olmuyor. Ben şunu farkettim transferden iki hafta sonra başladım tekrar kullanmaya karnınız ister istemez kasılıyor
yilanbasmedusa Zeyna27 çok tedbirli olmaya çalışıyorum ama bi durum çıktı kullanmaya ürküyorum 1 saat git geli.. teşekkür ederim cevabınız için ♥️
Zeyna27 yilanbasmedusa aynı gün olsa dinlenin derim ama zaten aşılama yumurta çatlamasından sonra yapılıyor 5 gün olmuş varsa zaten artık oluşuyordur engel olacağını sanmıyorum
yilanbasmedusa Zeyna27 kanaması olan arkadaşıma doktoru ehliyet kursunu ertelemesini söylemiş, o yüzden kullanmayı düşünmüyorum durum belli olunca dr sorun yok derse çok yakın yerlerde kullanırım ♥️🌸 temkinli olmakta fayda var bence.