Yaseminanc Merhaba hanımlar Bel fıtığı olup da spinal anestezi yöntemiyle sezaryen olanınız var mı ben de bel fıtığı var doktorum belki ağrın olur kararı sana bırakıyorum pek önermeyiz dedi. Sizde yaşayan var mı böyle durumu?
Enas2365 Yaseminanc sezaryen ameliyat için spinal anestezi yapıldı. Anesteziyi fıtığıma yapmışlar. Hem zor bir ameliyat geçirdim hem de ameliyat sonrasında sol bacağım hissizleşti. Ameliyatın üzerinden 3 yıl geçti ama sol ayağımı hala tam hissetmiyorum. Haftaya doğumum var sezaryen olacak epidural olacağım.
ayanarta1 Yaseminanc belden vurulan iğne hem bel hemde bacak ağrısı zaten yapıyor normal insanda bile sizde dsha çok sıkıntı yapabilir bence doktorunuzu dinleyin genel oldum bende korkuldugi gibi bişey değil Allah yardımcın olsun
ParodiMom Bende de bel fıtığı var ilk doğumumda belden iğne yapıldı ve ben iki seneye yakın ağrısını çektim hemde genele dönmüş olmamıza rağmen şimdi 30 haftalık hamileyim kesinlikle genel anestezi yapılacak bir daha o iğneyi istemiyorum
Yaseminanc ParodiMom çok geçmiş olsun başka bir hem de baş hekim olan doktorla görüştüm kesinlikle alakası yok git spinal anestezini ol dedi herkes farklı farklı şeyler söylüyor. Siz ise yaşamışsınız. Perşembe günü sezaryenim var ve ben ne yapacağımı hala bilmiyorum 🤦🏻♀️
Haticengin17 Benimde ilk spinalden sonra agri kaldi ikinci hamilelogim suan son aydayim kitlenme yasiyorum evet bir agri birakiyor cogunlukla
ayanarta1 Enas2365 epiduralde iğneyi nereye vuruyorlar anlamadım spinal ve epidural ikiside aynı değilmydi🙈
Yaseminanc Geçmiş olsun size. Perşembe günü benim de var ve kafam çok karıştı. O zaman epidursl mi olmalıyım bilemiyorum. @Enas2365
Enas2365 ayanarta1 spinalde bele iğne vuruluyor sadece, epiduralde omuriliğin içine kateter takılıyor.