Kızlarr kurutma makinemi yeni aldım sayılır bu hafta bebek kıyafetlerini yıkamaya başlayacağım ama bebek ayarı yok makinemde. 2 3 kere çalıştırdım kendi kıyafetlerimiz için sanki bi tık çekti kıyafetlerim yenidoğanlar zaten küçük iyice küçülür diye çok korkuyorum hangi ayarda çalıştırmalıyım bilgisi olan varsa bi akıl versinnn