Anonim189 ben kendim gecrimeye çalıştım olmadı KBB acil en son göğüse gittim ve antibiyotik verdi bebeğe zararı yok dedi doktorumda sordum kullandım hafifletti ama düşünün hala oksuurk tam geçmedi çok zor geçiyor kendiliğinden gozukmekten bilgi almakta fayda var