seizetheday Karında sertleşme bel ve karın ağrısından sonra gelen kramp gibi kasık ağrısı bunu yaşıyorum dünden beri ilk doğumum da sancı çekmedim sezaryene alındım çatı darlığından dolayı bilemiyorum o yüzden böyle mi başlıyor sancı
Rrover seizetheday bende aynı durumdayım ilk doğumum normal vaktine 5 gün var Ve batma hisside yasıyorum ve cocukta hareekt ediyor
seizetheday Rrover batma hissi geçen hafta vardı da bilmiyorum hakkınızda hayırlısı olsun bu arada açılmanız falan var mı çatı muayenesi oldunuz mu ya da nstlerde sancı çıktı mı az kalmış çünkü
Rrover seizetheday ben cok tecrübesizim bu konuda nat normal dedi hep doktor çatın normal doğuma uygun dedi yarın kontrolüm var açılma varmı bakar herhalde
Rrover seizetheday bugün doktora gittim perine masaj yaptı 2 cm açıklık var dedi Yarın yatış yapılacak suni sancı verelim dedi eğer gece sancın gelmezse dedi