Gulcin-2001 @08082016y Doktora da sordum eğer sorunlu bir bebek olursa doğuma 2 doktor gireceğine 4 doktor girecektir dedi yani kendileri için önemli galiba ben zaten aldırmak da istemem o düşünceye giremem
08082016y Karasevdam İçiniZi ferah tutun stres bebeğinizi ve sizi çok üzer Rabbimin izniyle sağ saglim kucağınıza alırsınız inşallah sizin için herkes için hep dua edeceğim 🙂