Aysnrclk Selam hanımlar. Benim ilk çocuğum olacak İnşAllah 30 haftalık olduk .Ben bebek bezi molfix almak istiyorum ama bimin bezi varmış jenny will kullananlar var mı nasıl acaba?
Emrealtay Aysnrclk ben ilk molfix kullandim çok güzeldi ama sonradan değiştirdiler hiç de hoşuma gitmedi o yüzden BİM’in jenyy wilyy bezini aldım ve Molfixn eski hali gibi çok beğenerek kullanıyorum oğluma doğacak bebeğime de kullanacağım nasıl alistirirsam öyle gider canım
gzdehlal-36 Aysnrclk valla ben kendime bimin pesini aldığımda mahvediyordu bezinin de farklı olacağını hiç düşünmüyorum naylon resmen
Dilan_55 Aysnrclk ilk kızımda kullanmıştım 4 yıl önce çok iyiydi memnun kalmıştım ama kalitesi hala aynı mı bilmiyorum
Aysnrclk Emrealtay Allah Allah o zaman bayağı iyi banada jenny Willy kullan diye ısrar ediyorlar da güzelmiş o zaman bende deneyeyim.Teşekkür ederim
Aysnrclk Dilan_55 o zaman denemek gerekiyor ama mesela uygun olmazsa eğer poposuna göre pişik yapıyor olmalı değil mi öyle mi anlayabilirim uygun olmadığını