Kızlar bugün ateş kusma eklem ağrısı hepsi karışık şey yaşıyorum acile gittim parol verildi bu zamana kadar ilaçlarımı içemedim ocean folik asit var içinde omega 3 ten tutun bir sürü vitamin var bende az önce söylemesi ayıp mantı yedim . İçinde de omega 3 var içsem bisey olur mu
Bir de ikinci olarak 15 gün önce acilde serum taktırdım parol şimdi bidaha takıldı bisey olur mu doktorum hiç parol ile ilgili bisey demedi merak ediyorum 🙏🏻