Nihlenaz Adete 3 gün var. Biraz önce lavaboya gidince peçeteye pembe leke geldi. Normalde ya günümde olurum yada bi gün sonra. Yerleşme kanaması olabilir mi acaba?
Aysee1123 Nihlenaz Olabilir. Bekleyin eğer adet olmazsanız test yaparsınız. Benimde aynı şekilde adetten 8-9 gün önce olmuştu
Nihlenaz sacmalamakizim kaç gün kala oldu nasıldı başıma hiç böyle bişe gelmedi 🤦🏻♀️ hafif adet ağrılarımda var gibi ama
Aysee1123 Nihlenaz Olabilir herkeste olmuyor bu durum zaten e olanlarda da aynı şekilde olmuyor bende 8-9 gün kala olan şey başkasında 5-4-3 gün kala olabilir. Dediğim gibi bekleyin gecikme yaşarsanız test yaparsınız ben öyle yapmıştım
Nihlenaz Kızlar bu leke 3 gün sürdü ama adet gibi değildi. Dün 3 damla geldi ve kesildi. Bugün bi adet sancısı vurdu bel ağrısı ve sonra yine peçeteye leke geldi 🤦🏻♀️