Bu gün tam 17+1 haftalık olduk herşey yolunda şükür miğde bulantımda düzeldi artık ilaç kullanmama gerek kalmadı 1 haftadır 🙈 ara ara kasık ağrım oluyor bu günde anlam veremediğim sol kasık ağrım oluyor ama şükür herşey yolunda 🥰Çarşamba günü kontrolüm var sabırsızlanıyorum oğlumu görmek için 🙏♥️ sizin nasıl gidiyor