NazifesEnayAkup SeydaaYlmz bnm randevu günüm gelmişti doktora syledim bebek sertleşiyor kasik ağrım var dedim bı baktı ki direk yatış verdi srum verdi 3 kilo
NazifesEnayAkup SeydaaYlmz bnm 27de başladı her gittiğimde yatış verdi bn yatmadım oğlum var evde srumdan snra devm ediyrdu zatn şuan 2 haftam kaldı çok şükür aksine sancım azaldı şimdide 😃🤦
Zeehraaaa Bende sertleşme deil de böyle kafasını ya da ayağını karnıma dayıyor dokununca kaçıyor. Sonra bide tuvalete çıkamazsam ya da gaz sorunu olursa sertleşiyor sonra gevşiyor. Sizdemi böyle yorgun olunca belim ağrıyor sadece
Zeehraaaa kahvesever__ sertlik deil bayanın dediği aslında bebek ayağını falan dayiyo bide zaten gaz şişkinlik oluyor hep
Zeehraaaa Tazeanne68 canım bağırsaklar sıkışıyor ya normaldir sade soda iç yürüyüş yap ben tuvalete çıkınca ve gaz çıkınca rahatlıyorum yoksa kramp falan giriyor
Tatar59 Tazeanne68 bende de oluyor uzun zamandir. Doktoruma sordum eğer dinlendigin yattığın zaman yumusuyorsa bir sorun yok demektir dedi. Geviyo da benim uzaninca bir süre sonra
C9-3_g Ben 31 haftalık hamileyim ve şuan belimde biraz var ama karnımda yoğunlaşan bir ağrı başladı hafifde midem bulanıyor
Hatice--- Tazeanne68 aynı haftadayız bende de oluyor magnezyum yazdı kızımda da oluyordu ama gittiğinizde nst isteyin baktırın sancı da olabilir
2lokummannesiii Tazeanne68 Magnezyumdan ziyade bol su için kasılmaları engellemek için. O haftalarda başlıyor sık olmuyorsa sorun yok.