Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri oksapar ipne kullanıyorum bugün hastaneye gittik ve oradan eşim kayınvalidemlere gidek diyince iğnemi evde unuttum vuramadım normalde öğlen 12.30 gibi vuruyordum şimdi vursan bişey olur mu acaba çok stres oldum doktoruma yazdım ama cevap vermedi daha