aslii57 Tugba_ylcn 25 haftalık hamileyim çarpintim çok oluyo nabzim da yüksek cikiyo ama normal dedi Dr
Yaqmur Bende de var malesef alfamet kullanıyorum gebelikte tansiyonum yükseliyor doğumdan sonra geçiyor mesela bu ikici gebeliğim ilkinden sonra panik atakta oluştu bende şimdi çarpıntımda çok rahatsız ediyor