Smsmsm2610 Hafta doğum yapacakmş gibi hissediyorum sancı var gibi ara ara vajinal basklar da var ağır kaldırıyorm iki çoçuğum da var ilk bebegimde sancı hissetmedm hiç bebeğim çok sanclanyormş acil sezeryanla aldlar şimdi ne yapmalym nasıl anlarm kötü bir durum olup olmadığını
Canocano58 Bi doktora görünün ağır kaldırmaya baglı sancılar olabilir en azından sorun varmı daha net bilgi alırsınız doktorunuzdan