Kızlar merhaba bugün hastane kontrolüm vardı tam 36 haftaligim ağrım olduğu için Altan muayene yapıldı 2 cm açıklık var dedi ama rahim ağzı daha henüz yumşamamış dedi bu eski doğumdan da kalmış olabiliyor bazen dedi ne demek istedi aslında hiç anlamadım eski doğumdan dahi kalsa açıklık var mi yok mu yani nst de sanci çıkmadi ama böyle olan var mı bilgi verebilirmisiniz? Yaşayan var mı aramızda