Kizaniminanasiyiim 27+5 göğüsümün ucu cok sızlıyor mastit falan dediler 2 aydır cekiyorum her şeyi de denedim ama yok artık sıkmaya başlıyorum ucunu ya iltihap ya da minik bal mı süt mü bilemiyorum geliyor öyle rahatlıyorum bu zararlımı
MelteM2cck Kizaniminanasiyiim kocakarı usulleri derler belki bilirsiniz. İlk kızımda benim de olmuştu. Annem iğnenin ucunu kızdırdı mastitlere hafif değdirir cinsten batırdı. Sonra Süt akmaya başlamıştı. Etrafınıza danışın yinede
Merve-betul Kizaniminanasiyiim sıkma bence onu o bebeğin besini diye biliyorum ben o yüzden bende sıkmıyorum
Aysnremir23 Adenala kesinlikle hamilelikte prolaktin hormonu artıyor diye biliyorum ondan da olabilir. Kesinlikle göğüslerinizle oymayın rahmi uyarıyor
Adenala Kizaniminanasiyiim Kuzum doktora sorsan belki merhem veya yatıştırıcı bir losyon verir 1 2 oynamandan bir şey olmaz ama sürekli uyarma göğüs çevresini
Adenala Aysnremir23 Evet canım gebe eğitiminde çatlak kremini bile son haftalarda kullanın erkenden göğüs ucuyla oynamayın dediler
Kizaniminanasiyiim Adenala canım 3 farklı antibiyotik içiyorum 2 farklı ağrı kesici 2 tane de merhem bi tane de alerset düşün 2 aydır cekiyorum bunu bu başka bi şey keşke atabilsem de anlasanız ateşi ayrı sancısı çooook ayrı
34busra Kizaniminanasiyiim sıkma öyle olması normal dha bebek doğmadı mastit değildir mastit acısı bilirim ateşin olur ağrı olur hiç durmazsın süt kanalların hazrlanıyor damarın bile gözükür uyarma sdce sıcak suda yıka yıkan yada 🙏
Kizaniminanasiyiim 34busra gittim bana mastit dedi genel cerrahi yaşadığınız her şeyiy aşadım normalde hamilelerde görülmemesi binde bir olan bir şeymiş sağılmadığı için benim sıkıntım bu
Kizaniminanasiyiim 34busra tam 2 genel cerrahi 1 dahiliye 2 özel bi sağlık ocağına gittim 2 aydır görüşmediğim doktor yok meme ultrasonu verdiler çarşamba günü o var
Hilalaktscbk Kizaniminanasiyiim mastit için beyaz lahana yapraklarıyla yapılan bir tarif vardı Google üzerinden bir bakın isterseniz.
Kizaniminanasiyiim Tatar59 canım 3 farklı antibiyotik içiyorum 2 farklı ağrı kesici 2 tane de merhem bi tane de alerset düşün 2 aydır cekiyorum bunu bu başka bi şey keşke atabilsem de anlasanız ateşi ayrı sancısı çooook ayrı