Nazd1 Greenleaf aslında bakınca aynı orantıdayız sanki bende 14+2 deyim işte 15te ilerliyorum 3.5 kilo gibi bi alımım var tabi basenede gidince sanki çok almışım gibi duruyor🤦🏼♀️ 20 olunca muhtemelen bende öyle olurum🙊
Asya20203 İlk gebeligimde 20 kilo aldım hastaneden çıkınca 13 kilosu gitmişti diğeri de bir kaç aya gitti hiç dert etmeyin doğumdan sonra sağlıklı ama az az beslenin bol sıvı. Şimdi de sanırım 30 kilo alacağım😅 ama elbet veririz dert etmeyin 🌸🌸
sedaa1227 Asya20203 ne güzel örnekler bunlar 🥰 hayatımda hiç 60 kiloyu görmeyen biri olarak 35. Haftada 16 kilo aldım doktorum çok kızıyor ve moralim bozuluyor kendimi gördükçe
Nazd1 Asya20203 benim hiç bulantım olmadı tam tersine bi iştah açıldı bi açıldı ilk zamanlar anlatamam şimdi normale döndü aslında gece acıkmaları dışında eskiden nasıl yiyorsam şimdide aynı yiyorum durdu o yüzden kilo alımım ama sanki her an şişecekmişim gibi hissediyorum 🙄
AnnesininBaliii07 Nazd1. 24+4 hamilelik kilom 70 ti sonra verdim 63 e düştüm şuan 64 ile yola devam ama yürüyüş yapıyorum ondan fazla almıyorum galiba
Asya20203 sedaa1227 şuan senin kilon kadar almak için dua ediyorum çünkü fazlasını alacağım 😅 ama yine veririz iradeli ve hareketli olalım bebekle birlikte 🙏
Asya20203 Nazd1 benim de öyle herkes son aylarda kilo alır ben ilk dört ayda yarıdan fazlasını alıyorum demekki herkesin farklı oluyor. Sadece bebekle birlikte artık dikkat etmemiz gerekecek süt verirken kilolar çatır çatır gidiyor zaten 💃😅