Bayannurse Selam kızlar. 39. Haftaya girdik sancı açılma hiçbir şey yok. 40 da suni veririz dedi doktorum. Bugün ahududu yaprağı çayı aldım siz nasıl kullanıyorsunuz? Kullanıp faydasını gören oldu mu acaba ?
Minigiim-vebenn52 Bayannurse ben doktora sordum ama bana böyle şeyler içme dedi ya kararsız kaldım etki ediyo mu acaba hurma önerdi sadeve
Bayannurse Minigiim-vebenn52 bende hurma yiyorum 36 dan beri ananasla beraber ama bir faydasını görmedim hiç açılmam felan olmadı tabi kişiden kişiye değişir illaki. Bir de bunu deneyim dedim
canss_96 Sabah akşam 1 bardak içtim ben ama bebek kakasını yaptı 39+4 acil sezeyen alındım dün bugün taburcu oldum evimdeyim
Bayannurse Minigiim-vebenn52 bende aynı şekilde günde 5 tane büyük hurma yiyorum ekstra çok hareketliyim her gün spor squat vs 😂son umudum bu çay 😂
Nesfur41 Bayannurse Ben adaçayı ahududu yaprağı çayı kullandım 40. Haftadayım hala tık yok bu kesinlikle bünye meselesi bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelir hepsi hikaye ananas hurma çaylar yürüyüş sıcak su eğil kalk bilmem ne her leyi yaptım ama yok gelmiyor bıraktım bende yapmıyom yatıyom 😂😂
Bayannurse Nesfur41 o kadar haklısınız ki 😂😂bende sadece suniden korktuğum için bişeyler deniyorum ama yok 😂