Semanur_AkMo Merhaba arkadaşlar heyecanlıyım merak ediyorum gebe miyim diye henüz 4 aylık evliyim geçtiğim hafta akıntı fazlaydı ve bugün de kasık ağrılarım sizde bu tarz belirtiler var mı reglime 1 hafta var ama heyecanlıyım 🙏🙏🙏
Sinemm68 Semanur_AkMo tüm belirtilerim adet ile aynıydı hepsi adetim bir gün geçince test yapmıştım çıkmıştı adet olacakken ne yaşadıysam aynısj
ffckizannesi Adet belirtisi hamileleik belirtisi benzer erken gebelik yesti yapabilirsiniz ya da sabırla adetinizin geçmesini bekleyeceksiniz
Sedef0 ffckizannesi Merhaba 7 ocak regl tarihimdi ama olmadım 12 ocakta kan verdim negatif az önce kaset test yaptım tek çizgi gecikmenin 8.günü. Reglim düzenlidir gecikmem olmazdı stres yaptığım bir şeyde olmadı çok şükür 🙏
3438FG Sedef0 Peki doktora gözüktünüz mü? Tam olarak bu olayı bilmiyorum ama geç döllenme diyorlar acaba o olabilir sizde de ?
Sedef0 3438FG geçtiğimiz aile hekimime gittim kan verdim negatif çıktı acaba geç döllenme olabilir mi diye şüphelendim eğer geç döllenmeyse ne zaman kan vermem gerekirr
3438FG Sedef0 Geçen hafta verdiyseniz bence birde bu hafta verin kanı. Eğer yine negatifse doktorunuza gözükmekte fayda var
3438FG Sedef0 Yaa ozaman biraz daha bekleyin isterseniz 3 4 gün sonra bir daha verin bence. Eğer hala negatifse doktora görünün. İnşallah hayırlı haberler alırsınız
ngksu Benimde evlenmeden önce çok düzenliydi adetlerim ama evlendikten sonra çok değişti buna bağlı da olabilir yeni evlilikten kaynaklı, bu hafta da erken gebelik testi de yaptırmayı deneyebilirsiniz umarım güzel sonuçlarla karşılaşırsınız
ffckizannesi Bence bi kaç güne daha adet olmazsan bidaha kan ver dedikleri gibi geç döllenme olabilir 😍
Semanur_AkMo Bekliyeceğim bi kaç gün daha çok heyecanlıyım kan testi falan vermedim reglim gecikirse vereceğim umutlanınca olmaması üzüyor🙏
Semanur_AkMo Hasadser henüz yok haftaya bugün regli günüm bekleyip deneyeceğim 🙏inşallah gönlümüzdeki gibi olur