Merhaba canım ben aralık 29 da orda aşılama oldum devlet karşıladığın da 3 kutu gonal f verdi bir kutu çatlatma iğnesi 1400 tl vermiştim ama zam geldi sanırım bana yetmedi iğne diye özelden 1 kutu da kendim aldım bır kutuya 2500 tl verdim ama değdi sanırım 94 çıktı değerim bı kaç gün sonra tekrar vericem kan🥰