svgzngn Ocak anneleri siz de durumlar nasıl? Günleriniz belli mi? Benim normal ilerlediği için 22sine kadar bekleyelim dedi. Sonrasında ne olur hiç bilmiyorum. Ama günler geçmiyor artık, çok yoruldum 🥺
svgzngn Ruyaninannesi12 haha 😂 bende o durumdayım vallahi. Peki doktor bir şey demedi mi hiç ? Ben artık 42 ye kadar yolu var diyorum 🥺
busra3316 38+6 benim de 20si son ve ben çok sabırsızlanıyorum artık ne zaman gelecek diye düşünmekten başka bir şey düşünemiyorum😑 bir de anlayamıyorum sancının ne olduğunu arada kasıklarıma ve vajinama ağrı giriyor fakat sancı mı bilmiyorum
svgzngn busra3316 Yalancı sancılar onlar büyük ihtimalle. Benim de 1 haftadan fazladır var ama bugün nst de sancı değeri 5 🤷🏻♀️ yani hiç yok desem yeridir. Ay sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ama beklemek artık can sıkıyo 🥺
Cennet5347 svgzngn bugün bizde tam 39 haftalık olduk hiç bir belirti yok çok darlandım gelsin bir an önce artık diye bekliyorum gelişiminde durmuş bu hafta kontrolüme göre doktor soyliyecek doğum nasıl ilerleyecegini
busraaduman svgzngn aralık sonunda dogurucam sanıyordum ama 40+4 ile ben de beklemedeyim 🥹 elimden geleni hatta fazlasını yapıyorum . Ama sanırım o ne zaman isterse o zaman gelecek, en hayırlı vakitte sağlıkla kavuşalım her birimiz inşallah ♥️
svgzngn busraaduman Çok amin inşallahh 🥰 40+ duyunca tüylerim dikiliyor vallahi. Hepimiz hakkında hayırlısı olsun inşallah bir sancı da kurtulalım
Angelotte svgzngn Kendi istediği gibi geliyorlarmış hiç canınızı yormayın yok ananas bilmem ne. Her şeyi yaptım her şeyi en son yerleri sildim avmye gidip eksik tamamladım çantamı hazırladım Meryem ana otunu kaba koydum mutfakta bakışıyoruz ama gelmiyorsa daha strese girmiyorum valla ne zaman isterse gelsin
svgzngn Angelotte Aynen bende o durumdayım. Her şeyi yedim, yaptım ama maalesef olmadı. Demekki akışına bırakmsk gerekiyor