37+ 0 ım bugün çatı muayenesi oldum. Doktor 1 parmak açıklığın var. Gayret edersen normal doğum olacağını düşünüyorum dedi. 38+0 da bir daha gel dedi ve yapmam gerekenleri söyledi. Yani başta açıklığı olupta sezeryan olan var mı. Şimdi bir parmak açıklığım var diye bu açıklık ne kadar sürece çoğalır.. çünkü okuyorum genellikle 39 da falan millet doğum yapmış oluyor.. neye göre ne olacak kafam karıştı. Atıyorum 4 cm daha açıklık lazım diyelim bu iki haftada sürebilir mi ?