baab1 aslhnkrts9 tek isim istiyorum ikiside kabulum 4yasında oğlum duru ya takmıs durumda😅 eşimde mevaya ikna etmeye calısıyor😅bende arada kaldım
aslhnkrts9 baab1 o zaman kesin duru olur 😂 kardeşimin ismine ben karar vermişim benim istediğim olmuş kardeşim çok mutlu adını ablası koydu diye 😂