Dadymom1 ben perinatoloji takipliyim canım benim her bilkent kontrolüm minimum 20 dakika ultrasonda geçiyor. Detaylıyı yapan her kısmı tek tek gösterip anlatmıştı mesela sohbet tarzında geçmişti kıvırcık saçlı bir hanımefendi yapmıştı. Perinatoloji de zaten gebeleri tek tek alıyorlar herkesin uzun sürüyor orda riskli takip olduğu için. Hep uzman doktor bakıyor zaten asistanlar yaklaşmıyor asla. Ben özel hastanede bir birimin başında çalışıyorum. Hastanelerin çoğunluğunda tanıdığım doktor hemşire vs çok fazla var benim kongrelere de gidiyorum çünkü doktorlarla