xxR4bia 39+4 ne gelen var ne giden, gel artık be kızım amaaannn. Vakit de geçmiyor ki, sizler napıyorsunuz nasıl geçiyor
Cml2701 xxR4bia aynı haftadaymis benimde kızım olacak Allahını izni ile durumunuz nasıl kasılmalar sancı vs varmi
Gamzesel xxR4bia Valla bende aynıyım ailemde heyecanlı arasam doğuruyor musun diyo herkes 😂😂 arayanda ne zaman doğuracaksın diyo 😂😂 ben doğuramıyorum kimse bilmiyor 😂
Zepeliz xxR4bia gerçekten bu sarılmaya çok ihtiyacım var 🤣 ne yapacagımı ne düşüneceğimi şaşırdım cuma kontrol var suni vercek şu bi kaç günde gelse keşke
Cml2701 xxR4bia sanırım kasılma ama şöyle oluyor biryere toplanıyor poposumu kafasımi bilmiyorum sonra geçiyor ama ağrı olustuyor kasiklarim da geziniyor bugün maşallah çok hareketli onun dışında biseyim yok ntsde sancim çıkmıyor acilmam varmi bakmadilar onuda bilmiyorum
xxR4bia Zepeliz benim de 40ı dolana kadar bekleyecek gelmezse biz zorla getirtcez 😂😂haftaya çarşambaya kadar kendisi gelse bari 😒😒