aselbozacioglu Merhaba hanımlar bebeğim için kabin boy bebek arabası aldım puset takılan bir model olmadığı için puseti ayrı bir şekilde aldım ancak dışarı çıktığımızda yenidoğan bebeğimi nasıl gezdirebilirim bebek arabasına yenidoğan direk yatırılır mı?
baab1 aselbozacioglu bende ilk oğlumda o şekil kullandım. Puset te durmuyordu arabada yatar pozısyonda cıktık hep dısarı bı sorun sıkıntı yaşamadık🌸🫣
cokbilmismom aselbozacioglu ben direk puset ayrı takılan araba aldım bu şekilde çok daha kullanışlı çünkü ilk 6 ay bebek pusette duruyor. Kabin Boy tamamen yatıyor mu yenidoğana uygun olmayabilir hangi model aldınız. Puseti kabin boyun içine koyanda var ama onuda deneyin isterseniz
tugcesakzci aselbozacioglu eğer tamamen yatma özelliği varsa aracınızın kullanabilirsiniz. Aslında kabin boylara puset takılması için e bebekte falan aparat satılıyoe onlar da mı uyumlu değilmiş arabanıza. Ben e bebekte çalışandan bilgi alırken bu aparatlar bütün arabalara uyumlu istediğinize takıp puset koyabilirsiniz üzerine demişti
Golge2 Bizde prego kabin boy aldık elimizde puset vardı puseti güneşliğine karşı ters koyup oturtuyoruz içine sağlam duruyor deneyin bakalım
tugcesakzci aselbozacioglu aracınıza ben çok bakmıştım kuzum okudum adını şimdi e bebek çalışanı bir aparatla üzerine takmıştı bir tane poşeti mutlaka sor e bebeğe