mnzlll engel kardeşim bu yüzden sezeryan oldum ben kabullenmek aylarımi aldı ama normal doğumu beklersek bebek irilesir ve kanamadan ölebilirsn dediler kaç Doktora gittim mecbur dediklerini yaptım hepsi aynı şeyi dedi çünkü normal doğum esnasında başlayan kanama gebelik şekerinden dolayı durmuyor kan kaybına sebep oluyormş oğlum zaten iriydi 38. Haftada 3.800 gösteriyordu doktorlar beklersen dahada iri olacak diye 38 sonunda aldılar ve 3.650 doğdu. Pişman değilim keşke Allah’ın Hikmeti olan en normal doğumu yapsak suni sancı veya vakuma gerek kalmasa ameliyata gerek kalmasa ama malesef sağlıklı bir dünyada yaşamadığımz için onlari kaybettik😔 korktum ama hiç zorluk çekmedim Allah hepimiz yardımcısı olsun inşallah iyi bir doktor ve ekibine denk gelirsen sende hiç korkma Allah’a emanetiz hepimiz