Dalkabak Kızlar ikili test sonucu riskli çıktı tıbbi genetik bölümüne yonlendirdiler orası da çarşamba gününe gün verdi orada ne yapacaklar birsey demediler anlayan var mı bi bakabilir misiniz
Sdemirel Dalkabak canım benimki 1/100 dü risk yüksek riskliydi çok korktum çok üzüldüm Fetal DNA yaptırdık ücretli test çok şükür temiz geldi sonuç Baktım ki herkesin riskli çıkıyor neredeyse . Senin de güzel çıkar sonucun inşallah 🥰
susaMom_ Dalkabak Başka testler var o testleri yaptırabilirsiniz içinizi ferah tutun bu testlerin bir çoğu ihtimaller üzerine sonuçlanıyor 2li 3lü gibi detaylı ultrason en önemlilerinden biri sadece detaylı ultrasona kulak asın bence
Sdemirel Dalkabak benim doktorum yüksek çıkınca söyledi hastanede aldılar kanı nipt plus şirketin adı. 10 bin tlydi canım dolar üzerinden oluyor