Edaa01 Bu defa başka doktora gittim özeldi yine hicbirşey söylemeden baktı inceledi küçük ama kız görüyorum dedi eminim dedi kesinleşti diyebilirim Hamd Olsun Şükürler Olsun Bir oglum var kızımda geliyor inşallah ❤️🌺
2prensesannesiiii Edaa01 evet kız canım 🥰 benim de bi kızım var bizde erkek bekliyoruz sağlıcakla inşallah 🥰🙏🏻
Asus1 Edaa01 evet bencede kız canım hayırlı olsun senin adına çok sevindim insan iki bebişin de tadını tatmak istiyor 😊
Edaa01 Pinaargunes 12+3 başka doktor da bakılmıştım oda kız diyebilirim dedi bacak arası boş dedi bizede gösterdi sonra 13+3 başka bi doktora gitim oda kesin kız dedi eminim dedi erkek olsa küçükte olsa beli olur çıkıntı olur dedi sizin bebeginizde göremiyorum dedi kesin kız olarak yorumladı❤️🌺
Edaa01 Asus1 Çok teşekkür ederim canım Nasip Edene Hamd Olsun❤️🥰 Baştan beri kız geciyordu icimden ögrendigimde kızm diye sevdim karnımı hep ama yinede kendimi oğlan icinde hazırladım ve çok şükür hislerimde dualarımda kabul oldu🌺