Kızlar 2.gebeliğim ama anlayamıyorum çünkü ilkinde yalancı sancı yaşamadım. Dün sabah 40 dakika kadar süren bi regl sancısı oldu sonra geçti akşama doğru 1-2 kez daha tekrarladı bitti. Ama bugün sabahtan beri 7-8 kez bu sancı tekrarladı. Bu kadar olması normal mi bilmiyorum anlayamıyorum 🥺 Ne yapmam lazım ya da tam olarak ne zaman paniklemem lazım onu da bilmiyorum 😂 Yani haftası erken bi de yalancı sancı bu kadar sık olur mu onu bilemedim. Bebeğin suyu fazlaydı bu arada ve iri bi bebek. Bunlar etkiler mi yalancı sancıların fazlalığını sizce? Boşu boşuna acile gidip açıklığıma falan baktırmak da istemiyorum 🥺