Yarın sezeryana giriyorum kızlar bugün yatış verdi doktor normal kontrole gelmiştik bebeğin suyu azalmış kiloda almıyor artık iki haftadır doktor beklemeye gerek yok artık dedi alalım sezeryana alacak yarın sabah çok heyecanlıyım ne yapmalıyım acaba korkuyorum