Yaklaşık 4-5 gündür diz ve ayak bileklerimin arasındaki bölge inanılmaz derecede kaşınıyor. Bol su içiyorum. Bebe yağı ve losyonla nemlendiriyorum. Ancak geçmiyor. Bir anda tatlı tatlı kaşınmaya başlıyor dur durabilirsen 😂 Cildiyeye gideceğim ancak burada da sorayım dedim var mı hiç böyle belirtisi olan?
Bu arada görünür de hiçbir şey yok. Sadece kaşınıyor. Hunharca kaşınıyor. Kaşım kaşım kaşınıyorum 😂
(Deterjan, duş jeli, şampuan değişikliğim de yok)