ulku_9797 Kızlar tekrardan selam 5 ocakta aşılama oldum aslında kan verme günüm cuma günü ama ben sabah dayanamayıp evde test yaptım çift çizgiyi görünce kan vermeye gittim sonucum bu şekilde sizce ne durum?
mervemurat16 ulku_9797 regliniz geçtimi aşılamada durum nasıl gidiyor bilmiyorum ama zamanla yükselir inşallah 🙏🏻
Zelihapinar ulku_9797 değere göre 1 haftalık gözüküyor 2günde bir baktırmanız gerekiyor değer yükselmesi lazım
ulku_9797 mervemurat16 reglime daha var aşılama işleminde sonuç 14 günde çıkıyor ben 4 gün önce vermiş oldum :)
Annevekizi ulku_9797 çıkan rakam önemli değil cnm ben daha düşükle öğrenmiştim 17 ile 🥰 Sağlıklı olsun
Ys20 Aşılamadan önce çatlatma iğnesi oldun mu hormon olduğu için içinde yüksek cikabiliyo HCG degerri ama inşallah bebişin tutunmustur ve seninledir 2 gün sonra tekrar kan ver bak bakalım yükselme olcak mı inşallah yükselir dualarım seninle ❤️