Hazall23 ben 1600 TL verdim özel hastane takipliyim,doktorum da şaşırdı rapor vermişti çünkü ücretsiz olsun ya da makul ücret olsun diye eczacı şartları sağlamadığımız için (doğumun hemen öncesi-sonrası,riskli gebelik, düşük, kürtaj vb) tam ücret ödemeniz gerektiğini maddeler ile savundu mecbur ödedik