Minigiim-vebenn52 40+2 olduk bugün cuma günü açıklığımın olduğunu söyledi doktorum ama tam olarak kaç cm olduğunu söylemedi hafif var dedi tahminimce 1 cm falan haftasonu doğar demişti doğumun başlicak gibi demişti ama gelmedi sıpa. Normal doğum istediğim içinde sabahtan gel suni sancı verelim dedi çok heyecanlıyım