Kızlar selam umarım herkes iyidir.
Şimdi doktora yazdım mantar akıntım oluyor vs neyse bana demiş tahlil yapalım diye iyi de geçen hafta zaten idrar kan alt akş falan bakıldı bir hafta sonra aynılarını istiyor. Her hafta bu neyin testi son haftalarda var mı doktoru sık isteyen.